Hoe bestel je?

Hoe bestel je?

Leuk dat je bij EXZO een bestelling wilt plaatsen! We kijken er alvast naar uit om mee te werken aan jouw creatief project. Wil je weten hoe je jouw bestelling het best kan plaatsen? Hieronder vind je de verschillende mogelijkheden terug. 

Online bestellen

De makkelijkste manier om jouw bestelling te plaatsen is online. Via de categorieën of zoekbalk bovenaan onze website kan je op zoek gaan naar jouw product. Al onze producten en prijzen staan op onze webshop en kan je zelf aan het winkelwagentje toevoegen. Wanneer je alles hebt verzameld dat je nodig hebt, kan je gaan afrekenen. In deze stap kan je ook bepalen of je jouw bestelling zelf wenst op te halen in Aalter of graag aan huis laat leveren. 

Na offerte

Heb je nog wat advies nodig om de juiste producten te kiezen? Of kan je wat hulp gebruiken bij het berekenen van de juiste aantallen en hoeveelheden? Aarzel dan niet om ons te contacteren met meer uitleg over jouw droomproject. Dat kan via mail naar info@exzo.be of via het telefoonnummer +32 (0)9 292 73 03. Daarna maken onze productexperts met veel plezier een passende offerte voor jou op! Na ontvangst van de offerte kan je de bestelling eenvoudig zelf plaatsen. Onderaan de offerte vind je een knop waardoor alle producten automatisch in jouw winkelwagentje terecht komen en zelf nog kan wijzigen indien nodig. Daarna kan je afrekenen en jouw gewenste levermethode kiezen, net zoals hierboven is beschreven. 

Aan de kassa

Wil je graag onze toonzaal bezoeken om het product te bekijken voor je het koopt? Of gaat jouw voorkeur uit naar een contante betaling? Dan kan je zeker ook terecht aan de kassa in onze winkel in Aalter. Daar plaatsen we samen de bestelling en kan je met bancontact, kredietkaart of cash afrekenen. En heb je een waardebon? Dan kan je ook die gebruiken aan onze kassa! Opnieuw kan je hier kiezen tussen levering bij je thuis of afhaling bij ons in de showroom. En als we jouw bestelling al op voorraad hebben, kan je zelfs jouw materiaal meteen meenemen naar huis! 

Overheid of publieke instelling?

Werk je voor een overheids- of publieke instelling en wil je in opdracht van jouw werkgever een bestelling plaatsen? Bezorg ons dan gerust de bestelbon met de nodige referenties via info@exzo.be. Wij verzekeren vervolgens een correcte afhandeling en facturatie.

Veelgestelde vragen

Ik wil een bestelling plaatsen voor mijn zaak.

Natuurlijk kan je als zaakvoerder ook een bestelling bij ons plaatsen. Zo kan je bij het afrekenen van het winkelwagentje je bedrijfsnaam en je BTW nummer invullen. Daarnaast kan je zowel een bezorgadres invullen, als een facturatieadres. Wil je bijvoorbeeld dat de materialen op een werf, maar de factuur bij je thuis toekomt? Dan kan je die twee verschillende adressen invullen.

Het kan ook handig zijn om een zakelijk account aan te maken. Hiervoor registreer je je hier (klik het bolletje 'zakelijk' aan). Zo kan je meteen alle prijzen exclusief btw zien, handig toch?


Ik ben professioneel actief in de tuinsector.

Ben je tuinaannemer en wil je een bestelling plaatsen voor een van je opdrachten? Dan kan je inloggen met een speciaal account voor vakmannen, inclusief speciale voordelen voor jouw zaak. Vraag een vakman-account aan via dit formulier. Zo kan je zo snel mogelijk aan de slag!


Kan ik een bestelling achteraf nog wijzigen?

In veel gevallen kan je jouw bestelling nog wijzigen achteraf. Contacteer ons gerust en we kijken wat er mogelijk is. Zeker wanneer jouw materiaal nog niet met het transport is meegegeven, kunnen we jouw bestelling of pakket nog wijzigen of producten toevoegen. We bekijken vervolgens de kostprijs en sturen je een nieuwe factuur. Maar let op, want als er materiaal specifiek voor jou is gemaakt of is overgekomen van een externe productie, kan dat deel van de bestelling niet worden gewijzigd. 


Help, ik heb geen mail van jullie ontvangen!

Oei, heb je geen mail van ons zien toekomen? Daar kunnen verschillende redenen voor zijn. Check eerst eens je mapje met ongewenste e-mails. Het gebeurt al eens dat onze mails in de SPAM-box terechtkomen.

Nog steeds niets? Aarzel dan niet om ons te contacteren via info@exzo.be. Dan kijken we wat er mis is gegaan en zorgen we dat al het mailverkeer gebeurt met een nieuw emailadres.

Hou zeker je mailbox de volgende dagen na je bestelling in de gaten, want we houden je regelmatig op de hoogte van wanneer je alles mag verwachten.

Kan ik achteraf betalen?

Nee, je dient steeds op voorhand te betalen wanneer je online jouw bestelling wenst door te voeren, producten op maat of met een logistieke inspanning wenst te bestellen of de producten wil laten leveren op adres. Wij werken met externe transporteurs om de verzending van jouw bestelling te verzorgen. Zij zijn niet gerechtigd om betalingen te ontvangen op het moment van levering.

Hier zijn wel twee uitzonderingen op. Als je de materialen uit voorraad wenst af te halen, kan je de producten aankopen op het moment van afhaling. Best hou je er rekening mee dat wij geen materialen kunnen reserveren zonder vooruitbetaling. Daarnaast kunnen overheid en publieke instellingen wel een bestelbon indienen, waardoor ze toch achteraf betalen. 


Kan ik een bestelling meteen meenemen als ik afreken in de showroom?

Als je bij ons in de showroom een bestelling plaatst en we hebben het materiaal reeds op voorraad, dan kan je gerust alles al meenemen naar huis. We helpen je maar al te graag inladen!

Als we het materiaal nog niet op voorraad hebben of als het niet in je wagen past, kan je natuurlijk op een ander moment terugkomen om je bestelling mee te nemen. Sommige van onze producten komen ook van een externe producent, maar we houden je dan zeker op de hoogte wanneer het materiaal bij ons in het magazijn voor je klaarligt. 


Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen? 

Nee, in principe heb je geen account nodig om een bestelling te plaatsen. In dit geval vul je gewoon je persoonsgegevens in bij het afrekenen en betaal je jouw bestelling. Een account kan wel handig van pas komen. Zo verlopen toekomstige aankopen veel vlotter en kan je zelfs favorieten toevoegen! 


Waarom zou ik online bestellen?

Klussers shoppen ook maar al te graag online, recht vanop de werkbank bij hun thuis. Er zijn ook veel voordelen hieraan! Zo kan je op je eigen gemak alles bekijken om de juiste keuze te maken. Het is natuurlijk erg gemakkelijk dat je zelf niet het huis uit moet en niet moet zeulen met zware balken. Dat doen wij wel voor jou!

Niet gevonden wat je zocht?

Hebben je aan deze informatie niet genoeg om jouw bestelling te plaatsen? Wij helpen je graag persoonlijk verder! Neem via onderstaand contactformulier zeker contact op! Onze productexperts helpen jou graag verder.

Heeft deze pagina je geholpen?
Bancontact
Visa
Maestro
Mastercard
iDeal
Apple Pay
Google Pay

Bank overschrijving